onsdag den 27. juli 2011

Harry Potttteeeer

Ja! jeg er faldt i igen. Efter at have set del 2 af Harry Potter fik jeg den sygeste lyst
til at genlæse Harry Potter bøgerne.
- sidste gang jeg fik et Potterflip lavede jeg ikke andet i 2 måneder 
end at læse bøgerne. Best Books Ever!  Jeg ser en tid i møde med læsning. Massere af læsning. 
Hvis du ikke har læst bøgerne kan jeg kun anbefale det - ja, jeg ved godt det ikke er alle de gider 
bruge sin tid på at læse bøger, men se det i stedet som en lang film du skal til at se. 
Er du for doven, har jeg et godt råd: Tag dig sammen og læs de bedste 
bøger i verden. (alt er subjektivt) 

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Okay....
1) har vi de samme briller?
2) jeg anede ikke at du var en Potter fan, hvorfor vidste jeg ikke det!
for dårligt.
3) jeg har hele sommerferien villet læse dem igen, nu begynder jeg pga. dig!