tirsdag den 26. juli 2011

Got the keys?

ASOS HALSKÆDE 80,- 

I LOVE MY WORK (SOMETIMES) 
ALLE steder kan man se halskæder med en nøgle i. Super fedt og men også ofte alt for dyrt. Det aller billigste der var selvfølgelig på ASOS hvor man kunne finde en halskæde med nøgle og en lille fancy fjer. Jeg har længe ville have noget der mindede om, men jeg syntes det var ALT for mange penge at ofre for en kæde med en nøgle i. Der måtte sku da være noget billigere.. Og det var der også: Efter at have arbejdet 2 uger, 8 timer hver dag, fik jeg udforsket vores 'roderum' på arbejdet og fandt en kasse med over 2000 forskellige aflagte nøgler der ikke blev brugt til noget... OG det var jo et spild bare at lade dem ligge der for evigt - så jeg tog chancen og fandt nogle af de mest specielle nøgler frem. En gratis løsning. Jeg fortryder intet. Check it out: 






Ingen kommentarer: